Malın ayıplı çıkması halinde hangi haklara sahibim
Tüketicilerin aldığı malın ayıplı çıkması halinde sahip olduğu bir takım hakları bulunmaktadır. Bunlar;
1- Satılanı geri vererek sözleşmeden dönme,
2- Satılanı elinde tutarak ayıp oranında indirim talep etmek,
3- Tüketici aldığı ürünün tamirini ücretsiz olarak isteyebilir,
4- Tüketici aldığı ayıplı malın misli ile değişimini talep edebilir.
Tüketicilerin karşılaştıkları sorunlar hakkında Eskişehir Barosuna bağlı tüketici avukatı olarak müvekkillerine hizmet veren avukatlar ile iletişime geçmesini tavsiye ediyoruz.
Saygılarımızla
Avukat Oğuz Özdemir Hukuk ve Danışmanlık Bürosu
Not: Bültenimizde yer verilen açıklamalar, ilgili mevzuat çerçevesinde konuyu genel hatlarıyla ele alır tarzda kategorisinde yer alıp, Avukatı tarafından hazırlanmıştır. Size özel detaylı bilgi için büromuzla veya avukat bir meslektaşımız ile bağlantıya geçmenizi tavsiye ederiz. İletişim için tıklayınız.
Bu internet sitesindeki her türlü bilgi Eskişehir Barosuna kayıtlı Oğuz Özdemir Hukuk Bürosu tarafından yalnızca bilgilendirme amacıyla, Türkiye Barolar Birliği tarafından belirtilen ilgili düzenlemeleri uyarınca hazırlanmıştır. Bu Makale Eskişehir Avukatı Oğuz Özdemir tarafından onaylandı!